loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 141 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پدر: پسرم میخوام این ترم معدلت 17 بشه
پسر: من این ترم معدلم 20 میشه
پدر: شوخی میکنی؟
پسر: خودت سر شوخی رو باز کردی =))))

*********************************
یه پیرزن خودشو تو آینه نگاه میکنه میگه آینه هم آینه های قدیم :خخخخ
 
*********************************
یه جمله ی قشنگ دارم ولی نمیگم! (مسخره بازی دکتر شریعتی)

*********************************
دختر:دیگه برای همیشه خداحافظ...دَرو باز کردو رفت!!
پسر:عزیزم تورو خدا یه دقیقه برگرد باهات حرف دارم.
دختر:جاانم عشقم؟؟ :))
پسر:چند بار بهت گفتم داری میری دَرو ببند لعنتی!!

*********************************
هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیس که وقتی خوابیدی بالشتتو برعکس کنی و صورتتو بچسبونی به قسمت سردش :)))
دلمون به چه چیزایی خوشه، خدایا این خوشی هارو از ما نگیر...

*********************************
حیف نون میره آزمایش ژنتیک میده
میفهمه نمیتونه دایی بشه !

*********************************
تا حالا به این فکر کردین ؟
چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه
ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟

*********************************
معلم تاریخ : حکومت مغول ها از کجا تا کجا بود ؟
حیف نون : آقا مطمئن نیستم ولی فک کنم از صفحه 15 تا 26 !

*********************************
برای یک زن بیست سال طول می کشد تا از پسرش مردی بسازد
اما یک زن دیگر ظرف بیست دقیقه او را خر می کند !

*********************************
مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 207
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 2,550
  • بازدید سال : 39,275
  • بازدید کلی : 252,172