loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 98 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




لینک دانلود این اس ام اس ها



پسر چگونه موجودیست !؟

موجود نیست ، فرشته است !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه سوال دارم ، اینکه میگن سی و دو بار غذاتونو بجوین رو کی رعایت کرده ؟

والا ما اومدیم رعایت کنیم 18-17 بار جویدیم داشت حالمون بهم میخورد :|

انگار با گوشت کوب له کردی غذارو یه استکان آبم قاتیش کردی :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دختره پدرش ایرانیه مادرش آلمانی … تمام عمرش آلمان بوده

عین بلبل فارسی حرف میزنه انگار 256 سال تو ایران بوده

حالا دختره از ایران 1 ماه میره خارج !

حرف که میزنه آدم میخواد با خاک انداز یه 7 امتیازی بذاره تو صورتش :|

لحجش عوض شده ! شینش میزنه ، سینش میزنه ، ت دسته دارش هم میزنه !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم ...

از طرف فلج مادر زاد!

اندازه ی تمام سلولهای وجودم دوستت دارم ...

از طرف یک تک سلولی!

نه بابا شوخی کردم تو که نفس منی ...

از طرف یه مرده! !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از تاکسی که پیاده شدم یه پیرزنه هم با من پیاده شد

زمزمه میکرد که “حالا چطوری از خیابون رد بشم “

آقا ما هم حس جوانمردیمون زد بالا ، حواسمو جم کردم که خلوت بشه

برگشتم به پیرزنه بگم آروم با من بیا ، دیدم نیستش

دور و برم رو نیگا کردم دیدم اونطرف خیابونه داره گوله میره ! :|

[واقعی]

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه “قدر این روزاتونو بدونید”

بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟

نشون بده با دست!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خدایا

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم ، تقدیر من است

یا تقصیر من !؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز تو 20 دقیقه ای که یارو نشسته بغل دستم

کف دستش میخاره میگه پول داره میاد …

گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن …

کفه پاش میخاره میگه پول داره میره …

اصلا 1%به ذهنش نمیرسه که حموم بره شاید درست شه….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دانشجوی ارشد دانشگاه تهران تو پایان‌نامش

به عنوان منبع نوشته گوگل دات کام !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فرزندم!

دانشگاه کسی را آدم نمی کند. علم را از دانشگاه بیاموز ،ادب را از مادرت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اون تیکه ی آخر پیتزا که سیر شدی و می مونه و خورده نمیشه

همون لعنتیه که روحش وقت گشنگی میاد سراغت !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فامیلمون یه اس.ام.اس فلسفی فرستاده بود؛

نمیدونم چی شد replay رو اشتباهی زدم اس.ام.اس خالی براش سند شد.

جواب داد: دنیایی از حرفهای نگفته … مرسی!

ینی یه آدم سالم دور و برمون نیست به خدا :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پیر شدم آخرشم نفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بوده !؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

همیشه باید یکی باشه که سه نقطه ی آخر جمله تو بفهمه !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه پسری که ماشینbenz داره میره سره قرار با نامزدش !

پسر:عزیزم من یه چیزیو بهت دروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم!

دختر:چیو دروغ گفتی؟ پسر:من ازدواج کردم و 3 تا بچه دارم!

دختر : اوه بابا ترسوندی منو، فک کردم میخوای بگی benz مالِ خودت نیست!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دروغگو آدم بدی نیست , چون میداند حقیقت تلخ است

لذا باعث اوقات تلخی مردم نمی شود !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه آدمایی هستن نه میشه درکشون کرد نه میشه ردشون کرد

همینطوری تو زندگیتن…. زل میزنن به آرامشت… !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

رو اعصاب تر از اونایی که وقتی از تاکسی پیاده میشن

تازه جیباشونو میگردن که کرایه رو بدن؛

اونایین که بعد دو دقیقه گشتن اسکناس 5 تومنی میدن!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چند دروغ رایج:

1:کار که عار نیست!

2:همه ادما زیبایی خاص خودشون رو دارن!

3:پول که شخصیت نمیاره!

4:علم بهتر از ثروته!

5:فکر کردی چی ، مملکت قانون داره!

6:تن آدمی شریفست به جان آدمیت, نه همین لباس زیباست نشان آدمیت!

7:تلاش کنی به هرچی که بخوای میرسی!

8:پول چرک کف دسته!

9:پدر مادر بچه هاشون رو به یک اندازه دوست دارن!

10:خدا ادم ها رو برابر آفریده!

11:بچه دختر ، پسرش فرق نداره!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زندگی خیلی بی رحمه…
دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

توجه :

هارد و دسکتاپ هر فرد نشان دهنده شخصیت اوست !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیشب مهمون داشتیم ، یه بچه ی 4-3 ساله هم داشتن!

بچه که چه عرض کنم ، زلزله هفت ریشتری !

از کله ی سحر دارم پس لرزه هاشو جمع میکنم ، هنوز تموم نشده!

والا ما که بچه بودیم ، همون اول که میرفتیم جایی مامانمون میگفت

“نمیدونین چه بچه ی خوب و آرومیه”!

ما هم گیر میکردیم تو رودرواسی تا آخر مهمونی

میشستیم یه گوشه گلای قالی رو میشمردیم که حرفِ ننه مون زمین نیفته !

اصلا نسلِ بامرامی بودیم ….جزغاله شدیم …حیف :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ازدکمه “اینتر”، رفیق روزهای عصبانیتمان ممنونیم

که زیر بار سخت ترین ضربات دست ما، صداش در نمیاد !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یکی میگفت : باید از کنار مشکلات باسرعت عبور کنی و بگی : “میگ میگ”

اما نمیدونست مشکلات نشستن رومون میگن : “انگوری انگوری” !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیشب یه پشه در گوشم ویــز ویــز میکرد ، گرفتمش

خوابوندمش تو ظرف روغن صداش کمتر شد ، روونتر کار میکنه الان !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این بچه های جدید چی میفهمن از زندگی؟ چی حالیشونه؟
وقتی یه دست گل کوچیک تو خیابون نزدن
تا حالا با توپ دولایه که لایش گشاد باشه بازی کردن ببینن از راگبی سخت تره ؟
تا حالا از این توپ دولایه سفتا خورده تو رونشون حس کنن قطع شده پاشون ؟
تا حالا توپشون رو شوتیدن زیر ماشین گیر کنه بگه فیسسسس بعد همه بچه ها فحششون بدن ؟
تا حالا توپشون افتاده تو جوب آب ببره دو پا برن تو جوب بیارنش ؟
تا حالا توپشون افتاده خونه همسایه تک بیارن کی بره زنگ بزنه ؟
تا حالا توپ دو لایه پیدا کردن از خوشحالی تا خونه روپایی بزنن ؟
تا حالا شده تو راه بقالی واسه خرید توپ پلاستیکی قرمز و سفید پول رو گم کنن اونوقت همونجا بشینن گریه کنن ؟
میدونن تو گل کوچیک گل زیر طاق حکم تشرف به درگاه حق تعالی رو داشت ؟
میدونن لیگ محله از بوندس لیگا مهمتره ؟
میدونن یعنی چی ساعتها پشت تیردروازه بزرگترا وایسادن تا بازیشون بدن یعنی چی ؟
میدونی دعوت بچه های محله بغلی واسه یه سه گله کم از یک لشگر کشی ناموسی نداشت ؟
دریبل تو گل می دونن چیه ؟ سانتر از جناحین تو یه کوچه 6 متری دیدن ؟
اصلاً میدونن آقای اسماعیل آبادی چطوری توپ جر میداد ؟
با دخترای کوچه فوتبال بازی کردن که همه جای تنشون جای چنگ باشه آخر بازی ؟
شوت یه ضرب میدونن چیه ؟ دور نزدیک می فهمن کنایه از کدام ضربه بوده ؟
یه تیکه تو گل می دونن کی جایگزین پنالتی میشه ؟
یه پا ثابت موقع پنالتی میدونن اشارت به کدام پا داره ؟
تا حالا ژست دو پا ثابت موقع پنالتی گرفتن ؟
تا حالا موقع حمله به سمت دروازه با صدای بلند آهنگ فوتبالیستها خوندن ؟
میدونن داشتن تور دروازه برای گل کوچیک یه آپشن حساب میشد و مخصوص مایه دارا بود ؟
اوووه بخوام بنویسم یه کتاب میشه اندر احوالات گل کوچیک … آخه چی میفهمن اینا ؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

سر پل صراط اولین کسی که جلوی منو میگیره و ازم شکایت میکنه،این معــــده مه!!

ظرف نیم ساعت گذشته اینارو خوردم:

آجیل و میوه!!

دلمو زد لواشک خوردم!

ضعف کردم،بستنی خوردم!

خیلی شیرین بود، بعدش آلوچه!

ضعف کردم،چیپس خوردم!

دلم ترشی خواست،آب انار خوردم!

ضعف کردم! کیک خوردم!

سردلم موند چای خوردم!

گرمم شد ، شربت آبلیمو خوردم!

ضعف کردم کاکائو خوردم!

معده نیست که بدبخت! جورابه ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوستانی که مایلند 2 ساعت در روز کار کنن و 3 روز در هفته با حقوق حد اقل 1میلیون تومان،

لطفا با من تماس بگیرن !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باهم بگردیم زود تر پیدا میشه !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گرگه: خونه خاله کدوم وره؟

گوسفندا: از این وره ... از اون وره ... از این وره ... از اون وره!

خب این نشون میده که ما از همون اول تو کار اسکل کردن و خل بازی بودیم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

موقع فوتبال نگاه کردن 85 دقیقه می نشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای می بینی بازی دو دو تموم شده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 207
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 4,466
  • بازدید ماه : 1,268
  • بازدید سال : 37,993
  • بازدید کلی : 250,890